2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Hétvége - pihi nélkül

2011.02.15. 22:58 - vikiaupair

Most egy viszonylag rövid beszámolóm van csak a hétvégéről, tegnap írtam még... azt hittem ma még írok hozzá, de az energiaszintem most túl alacsony ehhez...

Mielőtt elkezdem a pénteki napomat, a csütörtöki hisztihez még hozzáfűzném a következőt: Yasmin magatartásáról eszembe jutott a következő Rolling Stones-dal: You can’t always get what you want... javasoltam, hogy lehetne ez az új kedvenc száma, igazán illik hozzá :)) le is játszottam vacsinál, anyuéknak is tetszett :)

Na és akkor nézzük a pénteket... olyan rég volt, hogy már nem is nagyon emlékszem, hogy mi volt. Az tuti, hogy rossz-esős-borongós idő volt egész nap... micsoda újdonság ebben az országban... Reggeli rohanás, aztán anyu megmutatott egy riportsorozatot egy kisfiúról, akit az ITV stábja „kísért” Amerikába, végigforgatták az egész „kalandot”. Ugyanott szállt meg a család, mint augusztusban mi. Mutatták, ahogy bement a műtétre, amikor ébredezett, amikor először felkelt az ágyból... még a hideg is kirázott, anyu meg nyilván újra átélte...

Irodába rohanás, ahol kicsit kiakadtam. Sam megkért, hogy a fizetés-rögzítéskor írjam oda minden foglaláshoz a csomagok számát, a kilót. Közöltem vele, hogy én vagyok az egyetlen, aki hónapok óta csinálja, amióta először mondta nekem valaki...........

Suli után Yasmin egyik most-éppen-barátnője átjött játszani, úsztak, igazából sok mit nem csináltam. Borozgattunk, beszélgettünk úgy 6-7-ig. A kiscsaj amúgy igazi angol picsa lesz... 11 éves lesz tavasszal, és magassarkú bokacsizmába bújt úszás után, a természetes (vagy legalábbis közeli) járás azonban szemmel láthatóan gondot okozott neki, bár azt állította magáról, hogy tud benne járni... mindehhez valami rugby-csapat meze és farmerszerű leggings. Én teljesen elképedtem, anyuék jót kacagtak rajtam. Ja, és azért „öltözött ki”, mert 6 körül ment görkoris discoba... 11 sincs még. Ja, és ő az, akinek a nővére 16 évesen teherbe esett, először úgy volt, hogy megtartják szegény babát, de aztán mással állt össze, és abortusz lett a vége... Karen gondolhatjátok mennyire rajong a kislányért...

Este elsétáltam a kisboltba borért, aztán Grace klinikát néztem, majd vártam Hajnit. Akartunk barcelonai szállást foglalni, de 11-ig dolgoznia kellett, így utána jött csak, és inkább csak beszélgettünk. Már negyed 4 fele járt, amikor lefeküdtünk.

 

Szombat reggel frissen-üdén mentem dolgozni, ahol tök sok erőt adott a napocska :) Jó volt amúgy, mert sokféle feladat volt, viszonylag gyorsan 5 óra lett, és Natalie is jófej volt. Úgy látszik egyenként mindenki normálisabb, mármint ha ketten vagyunk szombatonként, ugyanis én „konstans” vagyok, a párom változik csak hétről-hétre. Olyan jó volt, már a múlt szombathoz képest is láthatóan később sötétedik. Akkor még kellett (volna) bicikli-lámpa, most pedig szinte teljesen világosban kerekeztem haza :)))

Itthon vacsiztam, összeszedtem magam, aztán elmentem pubozni. Találkoztam egy-két új, kedves emberkével, és a pultosfiú is tök ari, meg persze mindig vannak rosszarcú és feltehetően –szándékú hímneműek, akik rögtön lecsapnak rád, ha egyedül megjelensz a pultnál. A hideg kiráz tőlük.

No mindegy is, jó későn, fél 5 körül feküdtem le...

 

Vasárnap pedig 10 után keltem, tusoltam, felöltöztem, aztán ebédelni mentem. Este átjött Hajni, fél 7 fele. Végre szállásunk is van!!! :))) Remélem jól választottunk :) 11 fele ment el azt hiszem, és már majdnem éjfél volt, amikor lefeküdtem.

 

Most ennyivel hagylak Benneteket! Tegnap jó napom volt, este voltunk vacsizni valentin-nap alkalmából... a fiúk ugyebár nincsenek itthon :) Ma pedig suliban, dolgozni, aztán este zumbázni voltam, most pedig mindjárt megnézek egy pihentető How I Met Your Mothert, aztán alszom, hogy holnap friss legyek és üde. Nem igazán sikerült kialudnom magam. Mióta is? Nem is tudom... Holnap estére várható a következő epizód :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr132664205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása