2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

...let the sunshine...let the sunshine in...

2011.04.10. 23:28 - vikiaupair

Sziasztok!

Most csak annyi, hogy még élek! :) Nem nagyon értem rá, mert annyira, de annyira jó idő van szerda óta...... bár a jövő hét már nem lesz ilyen, ha beigazolódik a jóslat... A mélyrepülésem fő és alapvető oka tutira a fos idő volt, ez már biztos. Ebből gyűrűzött aztán minden... a kajálás-önsajnálat, stb... De már itt az április, végre!!! 3 hét múlva ilyenkor Barcelonaban... ööö... vasárnap este nem tudom mit fogunk csinálni :)))) Valószínűleg iszogatunk majd valahol, túl a fincsi vacsin :)

Pénteken egyébként nem kellett sittelnem, mert anyu mégse ment el partizni, így lesétáltam a pubba, - tényleg csak - egy pohárra. Szombaton gyalog mentem az irodába, majd fél 7-kor Natalie-ék hazahoztak. Este puboztam, volt minden(ki): gymből ismerős pasi, akivel még soha egy szót nem beszéltem; rákvörösre égett német katona. Mindig ezek a katonák... :) Oh, és aztán Hajni is megjött :D

Ma pedig Farnborough-ba bicikliztem, nézelődtem, lángosoztunk Hajninál, aztán pedig csak élveztük a NAPot!!!! Még barnultam is egy kicsit, bizony! Csak én hülye farmert húztam reggel... majd ráégett a lábamra... kár, hogy a mai nap volt az egyetlen, amikor volt alkalmam a szabadban lenni, nem pedig csak bentről csodálni, ahogy a napocska beragyogja a mindenséget, és elképzelni, milyen melegséggel járhat mindez :D

Na megyek is alukálni, jövő héten hosszú hét indul... mit hét... két  hét, majdnem három... Kitört a szünet ugyanis. Hurrá!..... ez tudjátok rám nézve mit jelent. Mondtam anyuéknak, hogy én most úgy inkább elköltöznék egy időre :D

Szóval kívánjatok nekem sok-sok kitartást, türelmet az elkövetkezendő napokra-hetekre. Ha nem jelentkezem, kikészítettek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr522815846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása