2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

"Lady of the house"

2011.04.01. 14:51 - vikiaupair

Gondoltam még jelentkezem, mielőtt megkezdődik a – remélhetőleg nem valódi – rémálom :)

Tegnap reggel fizioja volt Yasminnak itthon, úgyhogy itt kellett maradnom, amíg Karen kidobta Sebet a suliban. Gyorsan összekaptam magam, aztán Pauline elvitt suliba, a nagy vizsgára. Ahogy a tanárnő mondta, tényleg nehezebb volt basszus, mint az eddigi gyakorlótesztek, sokkal több elgondolkodtató kérdés volt... na de majd kiderül, bizakodó vagyok azért :)

Még gyors elszaladtam a bankba, aztán haza is jöttem Pauline-nal, nem volt kedvem a városban maradni. 2-kor aztán átjöttem, hűtőt takarítottam, ilyenek... Könnyű estém volt, mert 5 után már végeztem is (mondjuk nem vasaltam). És hogy miért: alapvetően a suli disco a „felelős” :) Ahova végül csak Sebastian ment, Yasmint pedig elvitte apu vacsizni... nem írom le a sztorit, de a disco miatt volt a dráma szerda este is... szegénynek nem pöri üldögélni, amíg a többiek táncolnak... mondjuk nem ez volt a fő probléma, de mindegy is... nem ment... attól még természetesen szépen elkészültünk, kicsinosítottuk, nagyon izgatott volt :D

Üldögéltem otthon egy kicsit, aztán úgy döntöttem, hogy elmegyek a gymbe, miért is ne? 9 fele hazaértem, de már nem volt kedvem blogot írni, ezért írok most :)

 

Ja, tegnap reggelre képzeljétek Zulu összepisilte Yasmin ágyát... no comment... úgyhogy újra ágyneműmosás volt... ami természetesen ma újra tiszta mocsok. Komolyan mondom ez gusztustalan, dehát nem nekem kell ebben aludni, ettől még nem fogom naponta mosni mindenkiét az tuti...

 

Ma pedig negyed 8-kor indult a nap... suliba indulás, aztán 9-kor anyuék is elmentek. Azt mondta, hogy ne aggódjak az „állapotok” miatt, délutántól ne takarítgassak, stb... ja, ő sem szokott hétvégén, azt tudom/látom, a különbség csak az, hogy ő tudja, hogy Viki úgyis jön hétfőn és hipp-hopp rendbevágja a házat... míg én... mondjuk végülis én is tudom, hogy Viki úgyis jön hétfőn és hipp-hopp rendbevágja a házat :)))) Akkor nincs is itt semmi probléma :) Olyannyira, hogy el is kezdtem ebben a szellemben működni, így ma már fel sem porszívóztam. Minek is? Majd holnap inkább, amíg a gyerekek távol lesznek... Aztán be is bizonyosodott, hogy jól tettem: Zulu előszeretettel hord be a kertből „virágföldes” cuccokat, még jó, hogy sötétebb az új szőnyeg... pont ezt beszéltük anyuval, hogy tuti azért tűrjük meg Hollyt mostanában egy kicsit jobban bent... nem látszik annyira a kosz :) Mondjuk én tuti ki fogom csukni néha... megőrülni azért nem akarok három kutyától meg két gyerektől...

Tehát elbúcsúztunk, apunak rengeteg kedve van menni... még egy éjszakára sem szereti itt hagyni a gyerkőcöket, az otthont, stb. Szerintem ha azt mondanák neki, hogy soha többé nem teheti ki a lábát az országból vagy a környékről, azt sem bánná :D Tehát mostantól holnap estig én vagyok a „lady of the house”, ahogy anyu mondta.

Remélem nem vitatkoznak majd sokat, se velem, sem egymással... Elvileg ez a felnőttesség-önállóság próbája... majd kiderül.... múltkor beszéltünk róla, hogy náluk vajon mikor jön el az, amikor itthon lehet őket hagyni egyedül... merthogy törvényileg 12 éves kortól lehet a gyerekeket felügyelet nélkül otthon hagyni... bár ezek a gyerekek szerintem önveszélyesek... és 1-2 év múlva is azok lesznek (és szerintem az angol gyerekek többsége, legalábbis akinek au-paire van, az biztos:) Halvány lila fogalmuk sincs az itthoni dolgokról... dehát ez már nevelés kérdése, újra... az meg már megint más kérdés, hogy ugye nem fogdossuk meg a frissen tisztított üveget az ajtón (hacsak persze nem esünk neki véletlenül:)... még jó, hogy Viki mindig rájuk szól. Hasznos egy Viki a háznál, azt hiszem :D

Még jó, hogy tegnap este elmentem gymbe, mert ma a szabadidőmet a szekrényem összerakásával töltöttem... közösen Berttel, aki szegényem a fél napját erre áldozta, de tényleg. Már minden pepecselős apróság kész volt, mikor hívott a kétemberes részekhez. Hát... a minősége tényleg elég gyér (én még sz.rabbat vettem volna, ha a saját pénzemből veszem:), de a lényeg, hogy lehet bele pakolni!!!! És amúgy egyáltalán nem néz ki rosszul, sőt... Nagyon hálás vagyok nagyapának, tényleg nem tudom, hogy mihez kezdenénk itt nélküle. Mindent ő javít meg/rak össze... meg jól elvoltunk közben :D

Most mindjárt három óra, ami azt jelenti, hogy pár perc, és Yasmin befut Berttel (nem kérte, hogy én is menjek segíteni beszállni a kocsiba, én nem bánom :)... aztán 4-re Pauline megy Sebastianért. Mára lasagne a vacsi, anyu tegnap megcsinálta, csak bedobom a sütőbe. Arcpakolás az esti program, film(ek), és remélem minél kevesebb vitatkozás. A héten szerintem minden nap elbeszélgettek velük (főleg Yasminnal), hogy mi is az elvárt viselkedés erre a két napra...

Yasmini reggel is mondta, hogy mennyire szeret (mint mindig)... mondtam, hogy én is, és hogy holnap is szeretnék így érezni :)))))

Majd jelentkezem, gondoljatok rám!!! :)

Oh, és köszönöm Huncutkacérna, tudom, hogy te mindig itt vagy :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr542791432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dettike27 2011.05.18. 16:11:47

Kedves Au-pair!
Szeretnék a párommal kimenni Angliába dolgozni,de majdnem egy csalás áldozataivá váltunk.Egy család 550fontot akart tőlünk a munkavállalási papírokért.
Mi szeretnénk egy őszinte és kedves családot találni de mostmár nem tudjuk kibenn bízzunk.
Kérlek segíts nekem abban, hol találhatok magunknak couple állást.
email címem:nemethbernadett@hotmail.com
Üdvözlettel:Bernadett
süti beállítások módosítása