2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Hosszú hét

2011.02.06. 20:35 - vikiaupair

Sziasztok!

Terveztem, hogy ma végre írok, de elég fáradt vagyok...

A hét minden napján későn feküdtem különböző okok miatt. A kedd-szerdáért egyértelműen én vagyok a felelős, a többi napért a körülmények :D Szerda este majdnem szívrohamot kaptam, mert nem találtam a kis Zulut... egyedül voltam vele itthon... bár ennek semmi köze ahhoz, hogy este aztán jó sokáig fent voltam. Csak nagyon nagy vonalakban leírom, hogy miért nem írtam egész héten...

Csütörtökön suli, szokásos, aztán este átjött Hajni, és végre lefoglaltuk a repülőt Barcelonába!! :) Április 30-án megyünk, 3 éjszakára, csak ketten csajok :D Szóval akkor ezért voltam fent sokáig.

Pénteken munka, itthon jó kis vacsi, nevetgélés, mint régen. Ez a hét már nem volt annyira stresszes, mint az előző. Este aztán pubozni mentem, ami után 3-kor kerültem ágyba...

... ám reggel nem volt kegyelem, fél 8-kor megszólalt az ébresztő, jelezvén, hogy ideje magamhoz térni, embert varázsolni magamból, biciklire pattanni, és munkához kezdeni... majd elaludtam napközben, de Louanne-nal jól elvoltunk. Nem tudom, hogy említettem-e már, de mostanában tök normális. Todd marasztalt tegnap is, de a sittelés miatt nem tudtam, és most lehet, hogy amúgy sem maradtam volna.

Este aztán a gyerekekkel voltam. Yasmini extra normális mostanában, remélem így is marad. Kop-kop. Anyuék háromnegyed 12 előtt hazaértek... így el tudtam menni Hajniékkal "bulizni". Amalia (olasz lány a suliból, ő is az étteremben dolgozik), Hajni, egy másik magyar lány az étteremből és én. Ismét megbizonyosodhattam róla, hogy milyen borzasztó hely is ez a Tru... még jó, hogy nem fizettünk. Egy ital elfogyasztása (amiért több, mint fél órát kellett támasztani a pultot...) Hajnival elhagytuk a "szórakozóhelyet"... Beugrottunk a Subway-be, aztán elmentünk hozzá, még boroztunk és beszélgettünk kicsit. Minimum fél 5 volt, amikor lefeküdtünk...

Ma pedig reggeli után elnéztünk az Outfitbe és a TK Maxx-be, aztán hazahozott :) Ez volt olyan 2 felé... Nem aludtam délután, úgyhogy most megyek is. Majd jelentkezem, előbb-utóbb :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr572642998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása