2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Nyugisabb takarítós nap

2010.12.13. 23:43 - vikiaupair

„Fejbeverős” ébredés után átballagtam. Yasmin szerint ma úgy voltam felöltözve, mint egy „hospital-lady”... Szombaton mamás voltam amúgy, és mikor Yasmin kinyilvánította véleményét, az „eladónő” mondta, hogy ő meg pont meg akarta dicsérni a ruhámat. És nem nagymamakorú a csaj :)))) Mondjuk Pauline-nal hasonlít az ízlésünk, de azért ő nem az a tipikus nagymama... vett majdnem ugyanolyan szivecskés nyakláncot, mint én :)

Na de vissza a mai naphoz: semmi különös nem történt. Elpakoltam, felmostam Pauline új felmosójával :), és a tőlem áthozott szerekkel kitakarítottam a fürdőt, mert minden cuccot a másik házban hagytunk pénteken. Fél 12 felé eljöttem, addigra anyu már hazahozta Yasmint, mert 11-kor kezdődött az itthoni fizio az ijesztően égimeszelő lengyel sráccal. A héten „ő a soros”... küzdött is Yasminnal rendesen ma... aztán anyu is. Mármint Yasminnal...

Kicsit skype-oltam Orsikával, mert már az idejét sem tudom mikor volt rám kíváncsi utoljára :))) 1-kor aztán kidobtuk Yasmint a sulinál, aztán anyu kidobott engem a háznál, így befejezhettem a takarítást. Végeztem az összes fürdőszobával, aztán megpucoltam az összes ablakot belülről. Volt még egy csomó matrica, malter- és festékmaradék rászáradva különféle méretű cseppekben, és voltak, amikre a festékszóróból jutott nem kevés fehér pettyecske... élmény volt... Éppen befejeztem, még elpakoltam a konyhapultokon, mikor jött értem anyu. Az ablakok tisztítása kívülről már valaki más feladata lesz... valószínűleg az a pasi csinálja majd, aki ide is jár, a nevére már nem emlékszem.

Hazaértünk, apu kifizetett. Nem beszéltünk meg semmit előre, mindenesetre örültem a hatvan fontnak, amit a kezembe nyomott :) Ez jól jött most így karácsony előtt, így mindenféle lelkiismeretfurdalás és aggodalom nélkül vacsizhatok szerdán Hajnival :)

Hazaugrottam a laptopomért, amikor is jött a meglepi: nincs víz... éppen akkor mérgelődött Bert, hogy nem tudja miért szivárog Karenék WC-je. Annyira, hogy a padlón ha rálépsz bizonyos járólapokra, érzed meg hallod, hogy víz van alatta... na ekkor bejelentettem, hogy nincs vizem. Bert tudja, hogy miért, a fővezetékben van eltörve valami csatlakozás, amit majd holnap délelőtt javít meg. Csak amikor elzárta, nem gondolt bele, hogy valaki él itt a garázsok felett :))) Mondjuk ha el van törve, el kell zárni, és végülis tudok víz nélkül élni egy napig.

Ja, amúgy nagy zsivaj volt: Sebastian két barátja és Yasmin egy barátnője is nálunk volt. Vacsi közben kérdezgettek egy kicsit, hogy honnan jöttem, mikor-hogy megyek haza, stb... Vacsi után inkább bevonultam vasalni egy kicsit anyuék szobájába.. Volt mit. Ma is basszus egész nap ment a mosógép. Amíg itthon voltam én indítgattam, de aztán szerencsére anyu sem feledkezett meg róla.

Karen hazavitte a gyerkőcöket, én tusoltam Yasminnal, ágyneműt cseréltem, felöltöztünk. Kicsit még dumáltunk, aztán hazajöttem a cuccomért, és visszamentem tusolni :) Berttel pont összetalálkoztam az ajtóban, megveregette a vállamat és bocsánatot kért :))))) Jól néztem ki tusolás után: edzőcipő, pizsi, télikabát, sapka, mert hajat mostam, egy kancsó vízzel :))))) Karen szerint így nem tudnék pasit fogni, Yasmin szerint pedig a pizsamám olyan, mint egy kórházi köpeny, mármint amit a betegek kapnak :))

Anyuék ma meséltek egy pár érdekes dolgot: például, hogy karácsony után mennek rugbyre Twickenhambe, ahol egy páran jelen lesznek az X-factorosok közül: a második helyezett: Rebbeca, a harmadikok: a One Direction, és még két másik versenyző, de nem Matt, aki megnyerte tegnap!!!!!! Legalább az itteni X-factort az nyerte, akinek az elejétől szurkoltam... ha már otthon kiszórták az igazi nyertest. Számomra akkor is Veca a győztes :)))) Ja, és egy helyen lesznek velük, egy asztaluk lesz... mert persze extra VIP-jegyeik vannak. Apu tud helyezkedni :))

Oh, Yasmint képzeljétek felvették abba a suliba, ahova be akartak kerülni!! Szeptembertől kell ugyanis iskolát váltani, jön a „középiskola”... Úgyhogy nagy az öröm. Elvileg minden akadálymentesítve van, és nagyon jó hírű iskola, családok költöznek a környékre, hogy oda járathassák a gyerekeket. Jó lenne majd Sebastiant is bejuttatni, de „just-in-case” néznek más sulit is. Ma például megtudták, hogy egy magánsuli, ami még jó lenne, évi 18 ezer fontba kerül... amit azért még ők is sokallnak egy kicsit. Érdekességképpen: abban a suliban csak 20% angol, 40% amerikai, a többi pedig teljesen vegyes. Apu szerint pont ezért lenne jó esetleg...

Ja, valamikor még átjött Pauline, és szóba került a csütörtök este. Mondta, hogy bízzunk csak rá mindent, és nem nyúlhatok majd semmihez, egy tányért sem emelhetek majd fel... mert az az én estém lesz. Mondtam, hogy inkább mindenki előrehozott karácsonyi vacsija :) Mondta, hogy nem, az enyém, mert ezzel köszöni(k) meg, hogy ennyire kedves lányka vagyok :))))) Mellesleg le akar itatni :))) a hajnali indulás ellenére is. Karent pedig „le akarta ütni” ma (is:), mert beszólt, hogy ne csináljon nagyon sok zöldségköretet a pulyka mellé. Csak megkérdeztem már, hogy mit eszünk :)))) Mondjuk azt már letisztáztuk, hogy nem keserítik csak hallal az életemet :)) Jut eszembe: Yasmin ma vicces volt :) Mondta, hogy ha én azt akarom, hogy kinyissák az ajándékaimat csütörtökön, akkor mi lesz a felnőttekkel, nekik nem lesz mit kibontani... mondom te azt hiszed, hogy csak ti léteztek és számukra nincs semmi apróság? :))))))

Jaj, remélem haza tudok menni pénteken amúgy. Anyu ma már azzal ijesztgetett, hogy havazást mond csütörtökre... de remélem, hogy csak északon... Az utak behavazódhatnak, mert attól még ki tudnak vinni az állomásra/reptérre (ha a vonatok nem járnak), csak Gatwicket ne zárják le!!! Majd figyeljük az időjárást, vonatokat, híreket, mást nem tehetünk...

Blogolás után még megírtam a karácsonyi kártyákat csütörtökre, meg Pauline-nak a szülinapit is. Most ott tartok, hogy mindjárt megint éjfél. Olyan rövid egy nap...

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr222514352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása