2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Miki :)

2010.12.06. 23:06 - vikiaupair

Meglepő módon szinte kipattantam az ágyból reggel. Negyed 8-ra átjöttem, kiürítettem a benti kukákat (megint több, mint tele voltak, grrrr....), és a mínusz nem tudom hány fokban kivittem a fagyott kukákat, még a kiskapu „zárja” is be volt fagyva, alig bírtam kinyitni.

Mivel otthon ma jött a Mikulás, vettem a gyerekeknek egy kis édességet, ilyen kis hengerben, kinek-kinek a maga kedvencét. Na meg mindenki kapott egy minimikit, még a morgós fizios nőnek is adtam egyet, mert kimaradt. Pakolásztam, amit tudtam, de igazából csak negyed 10-kor kezdhettem el, akkor ment Yasmin suliba, anyu pedig az állomásra, onnan pedig Londonba karácsonyi vásárolni. Ja, Sebastian olyan kis dili volt. Többször indul el felszerelés nélkül a háztól, ma például az iskolatáskája nélkül. Ez mondjuk gyakran előfordul :) Kérdeztem megint, hogy melyik világban él?? A sajátjában, ahol meleg van, ezért nem veszi fel a dzsekit sem sokszor :)))))

Fürdőszoba, porszívózás, apuval egy-két szó, aki hazaugrott átöltözni, majd felmosás. Jaj képzeljétek, Sebastian szombaton és állítólag tegnap is takarított itthon, annyira unatkozott. és persze mondta, hogy le akart venni egy kis terhet anyu válláról :) Szombaton nagyon korán kelt, és nem ébresztett fel senkit... legalábbis azt hitte :) Mert kipakolt a mosogatógépből, csak nem gondolta, hogy az csörömpöléssel jár :))) Aztán állítólag rá is szólt később az apjára, amikor letett egy bögrét a pultra, hogy ne oda tegye, mert ha nem vette volna észre, épp előtte pakolt be mindent a pultról a gépbe... legalább már tudja  milyen érzés, ha csinálsz valamit, és... tudjátok :) Le is törölgette amúgy a pultot (anyu szerint inkább sikálta:), és a nappaliban is pakolt. Tegnap pedig felmosott a konyhában. Mondjuk szerintem mostmár fizetnek neki érte... a múlt héten például három órán keresztül takarították a BMW-t... hát, nem rossz órabért kaptak érte, annyiért én is kitakarítanám :) Ezzel mondjuk nem feltétlenül értek egyet, mármint a fizetés részével, dehát sok minden nem úgy megy itt, ahogy én csinálnám/szeretném majd a jövőben. Bár azzal Karenék is tisztában vannak, hogy mindenük megvan, több is, mint kellene, és hogy el vannak kényeztetve. De ennek ellenére (nem mintha kizárná egymást a kettő:) nagyon jólneveltek és tisztelettuóak, és valamilyen szintig tudják, hogy nem mindenki számára természetesek mindazok a dolgok, amik számukra azok!

Fél 12 felé végeztem, aztán ebédeltem, még pakolásztam egy kicsit, harisnyát varrogattam, felhívtam a nőgyógyászt és a fogorvost. Alakul a program :) Mondjuk a fogorvosra még két hét múlva hétfőn rácsörgök, hogy pontosítsunk, akkor már otthonról :)

Gyorsan eltelt az idő... 3-kor aztán begyűjtöttük a gyerkőcöket Pauline-nal. Yasmin olyan hisztit levágott a kocsiban, legszívesebben lekevertem volna neki egyet, de szerintem a nagyi is... mindenáron be akart menni a boltba chipsért, mert volt egy fontja, és szerinte anyu megengedné, hogy most vegyen rajta chipset. Mondtam, hogy én meg nem, különben is reggel, mint mindig, közölték a gyerekekkel, hogy ÉN vagyok a főnök :)))) és viselkedjenek. Úgyhogy Yasmin hiába nyavalygott, nem lett chips. Pauline aranyos volt, bele se szólt, csak hajtogatta, hogy „Viki a főnök, engem hagyj ki ebből!” :)))) Mert Yasmin gondolta, hogy ha őt ráveszi, hogy álljon meg a boltnál, akkor engem megkerülhet. Hát nem! :) És még Sebastian is nekem adott igazat, szóval nem lett chips. De hívjuk fel Karent... ez előjött még a délután folyamán egyébként :)

Mire hazaértünk, lenyugodott, bocsánatot kért... gyorsan összedobtam egy carbonarat, miközben Yasminnal WC-ztünk, öltöztünk... gyors vacsi, persze harmadik adagot is kért volna... ezért kellett volna felhívnom anyut. Na persze... sose hívtam még fel „sittelés” közben, majd pont ilyenek miatt fogom zaklatni :)))))

Elpakoltam, majd olvastam diszlexia-házi-szavakat Sebastiannak. Annyira aranyos amúgy, nem kell neki könyörögni, hogy csinálja. Általában csak az a kérés, hogy hadd nézze végig azt, amit éppen néz, aztán szó nélkül jön, akármilyen háziról is van szó. Tényleg egy angyal... Ezután még ruhákat pakoltam, mert ma is egész nap ment a mosógép. Reggel azt hittem elájulok a szennyeskupac láttán... de csak elfogyott a nap végére :)

Fél 6-kor aztán Pauline elvitte Sebet teniszre. Mostanában (na jó, a múlt hét óta) tényleg figyel rá, hogy kikapcsolja a tv-jét és lekapcsolja a villanyt, ha elmegy valahova. Múlt héten vicces volt valamelyik nap, mert éppen mondta az apjának, hogy nézze meg milyen ügyes, mostanában nem felejti el ezeket... de ez még hét elején volt, és akkor is pont én kapcsoltam le a villanyt meg ki a tv-t, és mondtam is, hogy „persze, mert én voltam” :) Erre mondja Seb, hogy „jó, most te, de a múltkor én is lekapcsoltam”. Ezek a „nagy” dolgok... :)))

Yasmint rávettem egy kis sétára a fürdőig, aztán tusoltunk. Kezdett volna nyavalyogni még indulás előtt, de mondtam, hogy ne merészelje megint elkomolytalankodni attól még, hogy anyu nincs ott, ne okozzon nekem csalódást, stb... és nem is volt semmi gond :) Tusiztunk, öltöztünk, aztán minden vita nélkül kimászott a konyhába. Tényleg megszokta már, hogy otthon nincs kerekesszék, kivéve ha barátok vannak náluk. Beszélgettünk, forrócsokizott, és persze karácsonyi dalokat hallgattunk. Hacsak nem a kareoke változat ment, amikor csak ő énekelt... nem kívánom senkinek. Énekhangjának fejfájás-okozó képessége az enyémmel vetekszik :))) A karácsonyi dalokat amúgy nem bánom, már egy hete mennek :) Otthon is én voltam az, aki a többiek agyára ment a Santa Claus is coming to town-nal és társaival :)

7 körül aztán megjöttek anyuék. Gyors átadtam az üzit: telefonált ugyanis a pasi, akitől a triciklit veszik, hogy holnap ebédidő tájékán el tudná hozni, tök rendes tőle. Azt azt hiszem írtam a múlt héten, vagy valamikor, hogy megnyerték az ebay-en. Gyors élménybeszámoló mindkét részről, anyuval kicsit még beszélgettem, aztán háromnegyed 8 körül eljöttem. Jó hosszú nap volt.

Huh, amúgy megint nagyon hideg volt egész nap. Újra repkednek a mínuszok, úgyhogy megint minden fagy és csúszik. Itthon pakoltam, blogoltam, és videókat nézegettem: például Vecát (csodálatos hangja van ennek a lánynak), és imádom ezt a dalt, az eredeti Quimbyset, a Csík zenekaros feldolgozást és mostmár ezt is: https://www.youtube.com/watch?v=ToDGj2zFWQU A másik, amit nézegettem, például ez: https://www.youtube.com/watch?v=121r0YLbjFM Emlékeztek, ugye? Iszonyatosan szerettem, most is nézném, ha lenne szerintem! :) Játék határok nélkül...

 

Most pedig alvásidő, ezúttal egy kicsit korábban. Ha végignézek az időpontokon, hát... nem tartott sokáig a koránelalvós időszak... Itt egy kis kép a cukifiúról a The Wantedból, Karen kapta le a kivetítőt, de így is szép :))) Kellemes napot lányok!! Ez a tekintet az én miki-ajándékom Nektek, innen a messzeségből! (nem tudom, hogy hímneműek olvasnak-e au-pair-blogot:)

 

Ide nem illő utóirat :) : két dologról még a múlt héten akartam írni: az egyik, hogy az angolok borzasztóan csalódottak amiatt, hogy az oroszok kapták meg a 2018-as foci vb rendezési jogát... még az is beszélt róla, akit amúgy nem érdekel a foci. A másik pedig elég vicces és egyben megdöbbentő, hogy valaki tényleg ennyire idióta (hacsak nem fogadásból csinálta, ez lehet az egyetlen elfogadható magyarázat, kifogás): egy nő a múlt héten komolyan felhívta a 999-et, hogy bejelentse, hogy valaki ellopta a hóembert a kertjéből. Mert egyfontos érmék voltak a szemei, teáskanalak a karjai. Halálkomolyan... És még mondja is, hogy nem viccel...

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr832498459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása