2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Még mindig húsvét :)

2011.04.26. 00:33 - vikiaupair

Most csak egy gyors beszámolót írok a mai napról, mert nemsokára lejönnek a tegnapi szülifelik, és ha nem akarom, hogy felhalmozódjon a néznivaló, még ma meg kell tekintenem :)

Reggel 9-re mentem dolgozni, bár egy csöppet elbizonytalanodtam, amikor az irodához értem,  ugyanis nem tudtam bemenni. Gondoltam ha negyedig sem jön senki, akkor elmegyek 10-ig biciklizni, biztos akkor nyitunk ma. De aztán megjött Nadia, és aztán a késésért egymást okoló super-sales-páros is befutott a kulccsal.

3-ig voltam, tök gyorsan eltelt a nap. Sam is bejött, kaptam tőle húsvéti tojást bögrével, kis tojásokkal. Ennek lesz majd egy minisztorija, ha nem felejtem el a következő bejegyzésben, amiben Yasminiról és az irodáról is akarok majd írni. Ja, 11 előtt valamikor kiugrottam a Waitrose-ba, mert reggel még nem volt nyitva, és nekem kellett valami kenyérszerűség a sonkámhoz és a tojásomhoz... szóval kiugrottam és természetesen találkoztam Yasminival és apuval. Nagyon megölelgetett, gyors élménybeszámolót tartott, nem is akart tőlem szabadulni. Búcsúzóul megkértem, hogy ne legyen morgós holnap reggel... suli... negyed 8... úgy, hogy mostanában mindig sokáig aludt... 

3 után Hajnival találkoztunk a Waitrose-nál, aztán itthon megebédeltünk/vacsoráztunk. Elsétáltunk a pubba, söröztünk egyet a napon, aztán sétáltunk az erdőben, és újra leültünk egy parkban :) Innen megint a csatorna mentén, majd az erdőn át sétáltunk haza. Kicsit hüsi volt már az árnyékban, ma sokkal szelesebb volt az idő, mint a héten, vagy akár tegnap. De azért nem panaszkodunk :D

Itthon még kicsikét tervezgettük Barcelonát: pénzváltás, biztosítás, kötelező látnivalók, ilyesmik. 9 is volt már majdnem, amikor hazaindult. Remélem épségben megérkezett :)

A héten csak három napot kell túlélnem, csütörtök este pedig céges parti lesz. Kérdezgetnek sokan az irodában, hogy megyek-e? Páran talán tudjátok, hogy miért :D Pénteken pedig férjhez megyek az én Vilmosomhoz (Yasmin mindig Kate Middletonnak hív:), ezért Karen itthon nem akar... csak a Qwerty-nél segítek be, ha az állapotom engedi :D

Uh, de nagyon félek a holnaptól... mármint a rám váró állapotoktól... Talán holnap is jelentkezem, majd meglátom. Addig is ezzel a két videóval hagylak Benneteket. Szerintetek nem hasonlítanak kísértetiesen Katy Perry új számának egyes részei a T.A.T.U. őskövületéhez? Nekem azonnal az All the things she said ugrott be, amikor meghallottam az E.T.-t... Sarah-t is kérdeztem az irodában, amikor felcsendült... őt is erre emlékezteti... és ahogy a kommenteket olvastam youtube-on, nem mi vagyunk az egyetlenek...

Na le is jöttek a feleségeim, tökéletes időzítés :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr442855372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása