2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Meglepi - no suli

2011.04.07. 22:11 - vikiaupair

A mai nap egyetlen „érdekessége”, hogy nem tudtam, hogy nincs suli (Hajni sem:), így mi ketten jelentünk csak meg. Illetve én nem mentem el odáig, mert Hajni útközben hívott, hogy mi a helyzet. Ja, és biciklivel voltam, mert Pauline ma ebédelni ment valakivel, így nem találkozott a barátnőjével. Tehát csak nézelődtünk, élveztük a napsütést, aztán hazatekertem, és útba ejtettem a gymet is ám! :) De ma nagyon gyenge voltam, szerintem leginkább fáradt, negyed 2-kor feküdtem le és fél 7 előtt már keltem is... és az utóbbi pár napban sem aludtam sokkal többet...

Ja, reggel volt nagy balhé megint, bolhából elefánt. Már nem is tudjuk miből indult, szerencsére én egyáltalán nem voltam érintett... mindez a nagy jókedvre jött amúgy, este ugyanis „felnőtt-oktatást” tartott apu a gyerekeknek... és Yasmin, immáron megvilágosodván előadta nekem a hallottakat... kérdezett is... mondtam, hogy nem voltam felkészülve, hogy reggel negyed 8-kor szexualitással kapcsolatos kérdésekre kell majd válaszolnom :))

Egy kicsit most ugrálok az időben, vissza a délutánhoz: gym után átjöttem, vasaltam-mostam (anyu is mosott, már nem először a héten.... „shock horror”, ahogy ő szokta mondani :))) És tegnap azt is megjegyezte, hogy „kivettem a gépből őket, mert ha vizesen benne maradnak, belebüdösödnek” .... mintha én ezt még soha nem mondtam volna :))) Kíváncsi leszek, hogy ezután jobban zavarja-e majd...

Délután vacsi a TŰZŐ NAPon... nem tudom hány fok volt, de anyu fürdőruhában festegette a kerítést meg aztán napozott is. Tényleg nagy forróság volt!! :) A gyerekek úsztak, aztán tusi, stb... Ja, a vacsi mellé tequila-lime-ot kaptam, nagyon finom volt :) Karen jól elvolt: az egyik erősebbre sikerült, de nem tudta melyik. Mivel úgyis mindig véletlenül beleiszik az italaimba, most is megkóstolta mindkettőt. Belenyomkodta a citromot, aztán megint belekortyolt mindkettőbe. Az erősebbet kaptam én, mert ő még később vezetett (itt lehet). A forróságban majdnem fejbe is vágott :D

Most éppen sittelek. Nagyon rendes volt Karen, mert egész héten nem tudtuk, hogy Hajni ráér-e ma, és még tegnap is mondta, hogy ha véletlenül ráér, akkor áthívja Pauline-t gyerekőrzőbe, mert úgyis alig találkozunk Hajnival... A hét elején is kérdezte, hogy pénteken dolgozik-e Hajni, mert bár ő is megy valahova meg apu is, de úgysem lesz sokáig, hátha el tudunk menni valahova. De dolgozik Hajni egész hétvégén. Mondjuk szombatra azért egy késői pubozást tervezünk, vasárnapra pedig valami magyaros sütést-főzést, csak még nem tudjuk, hogy mit :)

Ja, mostanában megint török: múlt héten borospoharat otthon nálam, tegnap pedig a vékony fareluxát szabadítottam meg egy 10-15 centis darabtól portörlés közben. De ügyi voltam, mert pillanatragasztóval úgy néz ki vissza lehet illeszteni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr742808443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündér(b)orsó 2011.04.08. 10:38:09

ha nem mondtad volna tegnapelőtt,hogy mire gondolsz nem jöttem volna rá,hogy a farexula az mi is :D (:
süti beállítások módosítása