2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Vásár a nappaliban

2010.12.11. 23:59 - vikiaupair

Éjjel nagyon rosszul aludtam, rengetegszer felébredtem. Szerintem túl sok fokhagymás kenyeret és fokhagymás majonézt ettem... néha lehet, hogy vissza kellene fognom a fokhagymafogyasztást, pedig imádom... de az álmatlanságot csak erre tudom fogni. Aztán meg 7 után Bert elkezdett tevékenykedni lent, a garázsajtók fel-le gördültek... egy ideig még fetrengtem, aztán 8 előtt kidobott az ágy. Pedig azt hittem, hogy a tegnapi nap után majd nagyon mélyen nagyon sokáig alszom...

Elkészültem, majd 11 előtt átmentem. Ma ugyanis nagy charity-esemény volt nálunk: mindenféle ékszereket, táskákat, cipőket, kozmetikumokat lehetett vásárolni – kedvező áron. Karen jutaléka pedig a Footsteps-nek ment, Yasmin jövő évi kezelésére. Ezért sütöttem tegnap a pogit és a muffint, ami a többségnél sikert aratott :))) A lányok még a muffin receptjét is elkérték.

Segítettem pakolászni egy kicsit, aztán déltől elkezdtek szállingózni a vendégek. Sokan eljöttek, ittak-ettek (főleg bort, üdítő nem is fogyott:))), beszélgettek... Jól eltelt a délután, valamikor fél 3 felé kezdett el összepakolni a csaj. Segítettem is neki, rengeteg cucc volt. Ő pedig egy MAC szemhéjpúder-palettával hálálta meg, amit már nem tudott volna eladni, mert az egyik szín egy kicsit sérült volt. Na meg korábban vettem is egy-két dolgot tőle...

Sallyt tényleg egyre jobban bírom (az ikerlányok anyukája): ma is mondta számomra ismeretlen embereknek, hogy én vagyok eddig a legeslegjobb au-pairje Karennek, Yasmin is mennyire szeret engem, néha nálam alszik, stb... Sam is eljött (nem a főnök Sam), vele is jót dumáltam, és Lisaval, Pennyvel, JuJuval... ők mind a „kedves barátnők” :) És ma megismerhettem az apu szerint ijesztő barátnőit, akikkel korábban együtt dolgozott anyu. 3 nő, nagyon festett szőkék, nagyon nem természetesek... tudjátok, amikor látszik, hogy sokkal fiatalabbnak szeretnének látszani, de pont az ellenkező hatást érik el... róluk elég is ennyi :)))

Tehát összepakoltunk, aztán még maradt egy kicsit beszélgetni a nő. Úgy volt, hogy megyek majd ma is takarítani a házba, de aztán anyuval megbeszéltük, hogy inkább ne. Így segítettem mosogatni, stb. Majd 5 körül eljöttem, felpakolva. Rám akart sózni egy csomó bort, de csak egy kis rosét hoztam el... dél óta ittunk, elég volt már mára :)))))

Itthon X-factort néztem, skype-oltam, ajándékokat csomagoltam és kitakarítottam a kis kuckómat. Aztán végre Gabival is tudtam beszélni, de nem skype-on (valamiért mindig szétkapcsolt), hanem a gmailes csevegőn. Ott is lehet már „telefonálni”, ami valószínűleg nem újdonság, csak eddig sosem vitt rá a szükség. Tök jó volt :))) Ja, és Gabi kijön elém a reptérre jövő héten!!!!! :)))))))) Olyan jó lesz találkozni vele! :DDD

Ja, az otthoni X-faktorról anyáéktól hallottam. Hihetetlen, hogy Veca kiesett!!!!! Én komolyan azt hittem/reméltem, hogy ő fogja megnyerni!!!!! Nikolast tettem volna a második helyre... Király L. Norbival nincs semmi bajom, örülök, hogy eddig eljutott, hatalmas showman, ugrál, szórakoztat, de NEM TUD ÉNEKELNI. Veca pedig tud... nagyon is... bár ezzel a gyönyörű hanggal és a tehetséggel, ami neki van, kiegészítve az X-faktor által kapott ismertséggel... szerintem nem lesz gond :) De akkor is kiakadtam!!!!!!!

Na most megyek aludni, fél egy... Holnap hosszú napom lesz. London karácsonyi vásár – Fábry!!!!

Jajj, egy dolgot elfelejtettem: ma én ébresztettem az egész családot, nem szándékosan :) Bár még tegnap este rájöttem, hogy otthagytam a telefonomat, de mivel már apu is aludt, nem akartam visszamenni érte, az automatikus ébresztőm pedig teljesen kiment a fejemből. Így történt hát, hogy Somersék ma 6:43-kor keltek :))) Csak egyikük sem tudta, hogy kinek a mijéből szól kora reggel a Meet me halfway a Black Eyed Peastól, pár hónapja ez az ébresztőm ugyanis :)))) Sebastian azt hitte, hogy anyu telefonja, anyu azt hitte, hogy Sebastian ipodja... ők ketten ugrottak ki az ágyból :))) Azt mondta anyu, hogy úgysem tudott aludni, bár 7-fél 8 felé akart csak kikelni :D Bocsiiiiii :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr282510157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása