2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Karácsony, jöhetsz! Én készen állok! :)

2010.12.05. 23:59 - vikiaupair

Bocsi, csak ma volt időm megírni a tegnapi beszámolót. A mai napot pedig rövidre fogom, mert máris holnap van, fél egy...

Fél 9-kor keltem magamtól, és mivel tegnap eldöntöttem, hogy Guildfordba megyek, háromnegyed 10-kor fel is kerekedtem, és elindultam North Campre. Gyalog, így legalább közelebbről megvizsgáltam a fát meg az árkot, ahova pénteken belecsúszott egy kocsi, és akikhez apu hívta a mentőket... A pubnál aztán egyszercsak meghallottam Matt hangját, aki Yasminnal a boltba tartott: felvettek és elvittek az állomásra, igaz tök ellenkező irány :) Így jó hamar odaértem, vagy fél órát üldögéltem, de nem baj (Yasmin mondta, hogy szólhattam volna, és akkor nem vesznek fel :)))

Guildford: hering-jelenség mindenhol, de a jó karácsonyi hangulattal, na meg az én (valamiért) jó hangulatommal egyesülve tulajdonképpen élvezetes volt. Énekelgettem a karácsonyi dalokat mindenhol, és ami a legfontosabb: egy-két Camberley-ben beszerzendő apróságtól eltekintve MINDEN megvan, amit akartam!!!! Talán ezért vagyok jókedvű, nem nyomaszt tovább, hogy mikor-hol-mit? :)) Mondjuk egy kisebb vagyonnal rövidítettem meg magam, és kivételesen saját részre nem sok dolgot vettem: csak könyvet, sapkát, és kesztyűt. Sőőőt: Sebastaiannak szülinapi ajándékom is van már, és Pauline-nak is (neki január 1. a szülinapja). Vicces volt, mert a HMV-ben kétszer is voltam, meg is ismert másodjára a „vásárlóeligazító” srác. Szegény még mindig ugyanott állt. Megbeszéltük, hogy hosszú nap ez mindenkinek :)))) Bár nyilván szívesebben lett volna a helyemben.

Tehát jól eltelt a nap... az ötórási vonattal jöttem haza, aztán egy kis séta is várt rám. Elég hideg volt már, 0 fok alatt vagyunk ismét. Lehet, hogy csak egy enyhe napunk volt? El is nyaltam egy párszor majdnem... ami a rengeteg táskával nem lett volna annyira jó móka. Meg is kellett egyszer állnom, mert félig kiszakadt az egyik. Eddig nem vettem észre, hogy hiányozna valami...

Itthon elpakoltam, skype-oltam anyáékkal és Hajnival, X-factort néztem (jó volt Alexandra Burke-öt és a BEP-t a tegnap után újra látni) és blogoltam. Most pedig be is fejezem. Háromnegyed egy van, reggel pedig negyed 8-ra megyek...

Ja, már csak annyit, hogy Yasminék tettek fel új bejegyzést, a Jingle Bell Ballról is: http://yasminsomers.wordpress.com/ . Én már megszponzoráltam a kisasszonyt 10 fonttal :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr92495893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása