2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Semmilyen nap

2010.11.02. 23:59 - vikiaupair

A reggel a szokásos keddi menetrend szerint zajlott, készülődés, reggeli, majd rohanás suliba fél 10-re. A tanárnő mindenkivel elbeszélgetett, gondolom arról, hogy ki hogy áll :) Én ugyanis nem kerültem sorra, majd  csütörtökön... Szövegértős feladatlapot csinálgattunk végig...

Utána benéztem a plázába, de egyáltalán nem voltam shoppingolós hangulatban, így csak azokat a dolgokat vettem meg, amikre feltétlenül szükségem volt. Csizmát is akartam venni, de nem találok... pedig már komolyabb összeget is rászánnék, de azok között sem volt szerelem első látásra. Uuh, láttam viszont lefélárazva egy topánkát, gyönyörű kék és türkiz... meg is vettem volna, de nem volt már a méretemben...

Hazatekertem, aztán nemsokára mehettem is át. Yasmint kidobta Karen a kocsiból, mert mentek Sebbek vásárolni, mi pedig letusoltunk, hajat mostunk, stb... Aztán megvacsiztunk, és haza is értek anyuék. Én pedig elkezdtem vasalni, de ekkor már fél 5 volt kb. Anyu egyik ruhájával kezdtem, selyemszerű... szerintem legalább 20 percig elvoltam vele. Amúgy is rossz napom volt valamiért, nagyon fáradtnak éreztem magam és nem is volt jó kedvem egész nap (amin a korai sötétedés egyáltalán nem segít, otthon is utáltam...). Na meg otthoni X-faktort szerettem volna nézni, de egyszerűen nem ment. Nem csak annyira akadozott, mint általában, hanem szinte állt... rá is hagytam... pedig a net anyuék szobájában a legjobb, fullos... A ruhára visszatérve: mondtam is anyunak, hogy ha lehet, ne sűrűn vegye fel :))))

Kb. fél 7-ig vasaltam, aztán még egy kicsit pakolásztam a konyhában. Yasmint ekkorra apu már elvitte a színházba, miután 20 percet állt az állókeretben szegény... volt ám vita, pont amikor anyuval borozni kezdtünk :D Apu nem kért, mert tegnap állítólag kiitta kedvenc pubomat a sörkészletéből... A borról jut eszembe: Yasmin mondta ma, hogy reméli, hogy szombaton becsípek egy kicsit, mert sosem látott még úgy :) Mondtam, hogy becsípve szerintem már látott, nagyon becsípve még nem, dehát az nem is sűrűn fordul elő.

Apu hazaért, próbált megijeszteni, de láttam, hogy jön, úgyhogy nem jött össze neki :))) Aztán előkapott egy kis hagymát (nem is kérdeztem, hogy milyen, ültetni akar valamit), és kérdezte, hogy ez benne van-e a szerződésemben? :))) Mert mostanában is mondtam egy-két dologra, hogy nem tartalmazza a megállapodásunk :D Természetesen ilyen pont nincs :)))

7 előtt hazajöttem, skype-oltam Ginával, aztán blogoltam, chatelgettem, olvasgattam, epilláltam, pakoltam, „hóvégi zárást” csináltam, tusoltam, hallgattam a szelet, ahogy szinte leszedi a cserepeket, stb. (tényleg nagyon fúj, nagyon fura hangokat hallok:) Na szóval szépen eltelt az idő... ismét éjfél múlt... Egyébként már olyan rég kommentelt akárki is, hogy ha nem látnám a statisztikát, azt hinném, hogy csak magamnak írok :)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr842418578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hetty néni... 2010.11.03. 17:09:29

Szia Viki!

Egyáltalán ne érezd úgy, hogy csak magadnak írsz, mert biztos vagyok benne, hogy sokan itt vagyunk veled!

Én legalábbis minden nap, én is vezetek blogot, és fent vagy az oldalamon oldalt, mint rendszeresen olvasott blog.
Szívesen olvasgatlak, mert nagy álmom volt nekem is kimenni...

Ha van kedved, pillants be a blogomba:

huncutkacerna.blogspot.com/ .

Sajnálom, hogy ma rossz kedved volt, de biztosan az időjárás, itt most 16.20 van, de szinte sötét :(

Minden jót: Ágota

MissMarple 2010.11.03. 17:15:17

Szia Viki, én minden nap jövök és olvaslak. Tudod, én vagyok az, akit nem ismersz. :) Már az én kislányom is kinn au pair-kedik, ez már a negyedik hete! Lassan kezd belejönni a dolgokba. Remélem hamarosan őt is annyira meg fogja szeretni a családja, ahogy téged szeret a tied.

N.Fruzsi 2010.11.03. 20:21:59

szia Viki!

én is olvaslak!!
bár mindennap írsz, és sokszor ugyanazokról a dolgokról, de szeretem ahogy ezeket papírra... (blogra) veted.
olyan jó olvasni a mindennapjaidat! :))))
most pont sikerült befognom a blogodat... így aztán tudok kommentet írni :) amúgy leginkább azért nem írtam, mert repkedett össze-vissza az oldal.. sokszor utólag pótoltam, mikor éppen bejött. de ezt te is tudod, már mondtam. :)

most akkor, megjegyezném, h én felém lekopogom de egészen jó idő van... hihetetlen :D annyira hideg sincs, sőt mondhatnám, h néha párás és fülledt a levegő, és a szél sem mindig hideg levegőt fúj... számomra is hihetetlen..

ja és számottevő eső sem esett mióta ittvagyok... :D

teva64 2010.11.03. 20:33:22

Attól, hogy majdnem mindennap beszélünk, és tudjuk mi történik veled, mi is alig várjuk, hogy olvassunk az előző napodról!!! Mert azért mindig akad benne valami újdonság, és olyan, mint egy teleregény! Puszi Anyusék

Koandi 2010.11.04. 10:02:59

Szupi, hogy egy kicsit be lehet látni egy angol család mindennapjaiba..... Múltkor írtad, hogy az angolod szerinted nem fejlődik... hát az 'új, jobb' suli nem ad többet? Én meg úgy látom szuperül mehet.... További sok sikert és napfényes napokat:)))
süti beállítások módosítása