2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Sale-rebajas-saldi...

2011.01.16. 23:06 - vikiaupair

Világszerte értett és kedvelt szavacskák :) Részletek alább :)

Az 1 órából végül fél 2 lett tegnap éjjel. De nem volt gond, mivel ezúttal szerencsére semmi nem zavarta édes álmomat :) Kiderült amúgy mi volt, találkoztam Berttel az udvarban, és kérdezte, hogy volt-e múlt éjjel is biiip-biiip? Mondtam, hogy nem, de ugyan mondja már meg, hogy mi a pokol miatt nem tudtam aludni péntek éjszaka??? Ma megtudtam, hogy a füstjelző (legalábbis ez) ha merül, csipog. Folyamatosan. Nem áll meg soha... így jelzi, hogy új elemre van szüksége, mert hamarosan elhalálozik. Tehát nem tévedtem sokat akkor, amikor azt írtam tegnap, hogy valaminek nagyon fontos közlendője volt a nagyvilággal :)))

A napomat egyébiránt pohártöréssel kezdtem... nem törtem még semmit idén, ha jól emlékszem. Bár Yasmin szobájában a felső polcról megindultak a dolgok valamelyik nap porszívózás közben... de szerencsére minden ép maradt :) Na de vissza a mai eseményekhez: úgy volt, hogy Hajnika jön értem dél körül, és bemegyünk Camberley-be, de mivel emlékeztem, hogy a lányok is mennek, írtam gyors anyunak, hogy mikor, így elvittek. Pauline is jött egyébként, apu meg is jegyezte, hogy mi történik, hogy együtt vonul a női osztag. Apropó nők: pénteken mondta, hogy nem bánná, ha kan kutya kerülne a házhoz, mert már így is nagyon túlsúlyban vagyunk :)))

Amikor odaértem, Yasmini éppen serényen evezett. Nem nyújtja ki teljesen a lábát, de nagyon ügyes, nem is gondoltam volna. Ma is 10 percet lenyomott. Na meg a kiskutya miatt most van egy kis zsarolási potenciál anyuék kezében :))) Közben egyébként dicsérték a karkötőt, amit tegnap ügyeskedtem össze, az egész család „odavan” érte. Pauline eközben futott be, és már hozzá is eljutott a „hírem”. Csak ennyit mondott: „Mihez nem ért ez a lány?” :))) Hát azért több mindenhez nem értek, mint igen. Anyuskám mondta is, hogy ki gondolta volna évekkel ezelőtt, mikor fonogattunk, hogy egyszer újra szükség lesz a „tudásra”? :) Ez amúgy az egyetlen „kézműves foglalkozás”. amit űztem :)) Kifejezetten tehetségtelen rajzoló, stb. vagyok... Na meg türelmetlen az ilyesmikhez. Pedig a Rákok elvileg jók ezekben. A kivétel pedig erősíti a szabályt, mint tudjuk. Ettől eltekintve egyébként abszolút Rák vagyok :)

Na de megint nagyon elkalandoztam... Camberley-ben ettünk-ittunk-vásároltunk-beszélgettünk. Aminek a legjobban örülök: néhányan talán emlékeztek, amikor múltkor írtam egy leértékelt kis bőr topánkáról, türkiz-lila-sötétkék színben, és 5,5-es volt a legnagyobb, nem tudtak nagyobbat adni. Na képzeljétek: ma bementünk újra a Clarksba, és egyetlen volt: egy 6-os. Nem is hittem a szememnek! :) Azóta párszor már voltam itt bent, mindig átfutottam azért az akciós polcokat, hátha... És most ott volt, és még jobban is jártam, ugyanis mostmár nemhogy félárazva volt, hanem 70%-kal le volt értékelve. Múltkor még 25 font lett volna, ma pedig 13 font volt. A sorban előttem álló nő is megdicsérte, hogy milyen szépséges :) És valóban gyönyörűséges, kényelmes. Most mondjátok, hogy nem! :) :

http://cambridge.gumtree.com/cambridge/17/66477717.html

(Csak a kép miatt... a Clarks honlapján már nincs fent, ezt a hirdetést dobta ki: egy nő árulja a felemás méreteket. Szegénynek nagyon nem egyformák a lábai... így 2 párat vett belőle, milyen már ez? :)

Vettem még egy kabátot az ESPRIT-ben, ugyancsak télvégi leárazás... és még egy-két dologgal megleptem magam... az Accessorize-ban is leárazás van, na... :) Ja, a másik, aminek a legjobban örülök: begyűjtöttem az online rendelt fürdőszobai akasztós tárolómat. (Nem volt a boltban, így meg kellett rendelnem.) 3 kis polc, hogy ne a földön kelljen tárolni a cuccokat a tusolóban, és főleg, hogy ne boruljanak fel mindig :)

Hajni hazahozott, vacsiztunk virslit, boroztunk egy picit. 5 körül elment, aztán pakoltam, neteztem, amikor volt... Tusi, Grace klinika, most pedig korai fekvés.

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr412589177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása