2010. január 17. -

Angliai au-pair- és irodai munkaélményeimről olvashatsz, kezdetben ékezetek nélkül :) Mindent persze nem tudok leírni, ami velem történik, nem tudom 100%-ig visszaadni, hogy milyen beszélgetéseink vannak, hogy bánnak velem, hogy érzem magam, de próbálom... Leírok sok - talán felesleges - dolgot, és még több fontosat elfelejtek, de az összkép azért remélem megvan :) Ha véletlenül kerültél ide, és fogalmad sincs ki vagyok, irány a "Csak úgy idetévedtél?"... Ha képeket szeretnél nézegetni vagy többet szeretnél megtudni Yasminról, akkor irány a "Képek + Yasmin" :)

Utolsó kommentek

  • MissMarple: Szia Viki, nem folytatod a blogot az új életedde... (2012.02.24. 12:11) Ami eddig kimaradt...
  • Timiaupair: Szijjja! Elkezdtem olvasni a blogodat, nagyon s... (2012.01.08. 10:58) Ami eddig kimaradt...
  • vica0330: A mostani bejegyzésedet olvasva már kicsit nyugo... (2011.12.03. 20:12) A döntés
  • Utolsó 20

Első karácsonyi vacsi - Hajnival :)

2010.12.15. 23:58 - vikiaupair

Fél 9-re mentem át. Egyet gondoltunk anyuval: ma csütörtököt, holnap pénteket tartunk takarításilag. Ma kimostam Yasmin ágyneműjét is, azzal akartam kezdeni. Anyu mondja, hogy már elindított egy fehéret. Azt a fehér adagot, amit már tegnap este betettem a gépbe, reggel akartam mellédobni Yasmin ágyneműjét meg ágytakaróját. Remélem ezzel sikerült érzékeltetnem, hogy mekkora hatalmas mennyiséggel indította el anyu a gépet :) Ők fizetik a számlákat, de én kicsit pazarlásnak tartom...

Egész jól haladtam, mivel senki nem volt otthon. 11 előtt végeztem is, pont mikor megérkeztek, készen a fiziora. Anyuval még dumáltunk, közben előkészítettem a rántott husit. Ez a kívánság ugyanis, utoljára. Úgy beszélnek a napokban, mintha legalább egy hónapra mennék el :) Bár anyunak kemény menet lesz... tényleg nagy segítség vagyok :) Ja, a rántott husimról egyébként ódákat zengtek hétfőn vacsi közben, amikor itt voltak a gyerekek. Anyu, Seb és Yasmin is, a gyerekek pedig kérdezgették, hogy milyen?, nagy szeletek-e?, stb... :))

Apu intézte a husit holnapra, és hívta anyut, hogy milyet vegyen? Egy egész pulyka túl nagy lenne nekünk, úgyhogy az kilőve. Egyszercsak hallom, hogy anyu mondja a nevemet... apu báránybordán gondolkodott... anyu pedig mondta, hogy azt szeretem a legkevésbé, aztán meg is erősítettem neki :)))) Így lesz csirke és marha :DD Bár holnapig még bérmim lehet :) Ja, mást is megvariáltunk, még tegnap mondjuk: apu pár napja bevitte a mérleget az irodába, hogy Todd megméretkezhessen. Mi nem tudtuk, hogy mégsem készült el a „film” (mint az elsőt, ezt a mérlegelést is rögzíteni akarják)... szóval nem tudtuk, úgyhogy én tegnap anyu javaslatára hazahoztam, rögtön magamhoz, hogy majd le tudjam mérni a bőröndömet. Apu pedig ma kereste az irodában :) Szerinte mi ketten anyuval meg akarjuk nehezíteni az életét :))))

Fél egy körül eljöttem, hoztam Yasmin kis rózsaszín bőröndjét, Karen mondta, hogy szerinte vigyem azt kézipoggyásznak. Yasminé, úgyhogy nagy bajba kerülök, ha valami baja esik :)))) Nem tudom még, az a baj, hogy az is önmagában három kiló, ha még beleteszem a laptopot meg minden kütyüt... csak 10 kg lehet. Valaki tudja, hogy a Malévnél mennyire szigorúak ilyen téren? Bár gondolom emberfüggő ez is... No mindegy, majd holnap eldöntöm, majd látom, hogy megy a pakolás... nem akarok pakolni... Karen ma próbált tanácsokat adni, mondta, hogy ő mit vinne a helyemben :D

Az a baj, hogy nem tudom ennyire előre megtervezni, hogy milyen ruhákat lesz kedvem felvenni otthon... nem tudom, hogy hova megyek szilveszterezni, vigyek-e „szép ruhát”?. Nem tudom eldönteni, hogy milyen csizmát/sálat/kesztyűt/táskát... nyilván nem vihetek mindent. Sőt, most, hogy beletettem a kis ajándékokat meg a rakat teát a nagy bőröndömbe... több, mint a felét elfoglalják... lehet, hogy nem is jut hely a ruháimnak :)))))

A kis szabadidőm letelte után visszamentem, husit sütöttem, Bert közben bejött, neki is adtam egyet. Yasmin is kért volna, de már csak 2 perc volt kb. a vacsiig... Karen meg mondta apunak meg Bertnek, hogy nem szeretem ám, ha készítés közben eleszegetik a kaját... mint a palacsintánál, szeretem a „halmomat” :)))) Természetesen megint istenit alkottam, a krumplipürével sem volt ma semmi problémája őnagyságainak, sőt... :)

Vacsi után tus, hajmosás, majd öltözés. Apu fél az elkövetkezendő két héttől... többször is felhozta, hogy mi lesz velük :) Például mondta, hogy valószínűleg majd a több éve nem hordott ruhái is előkerülnek, mert már látja, hogy fog fogyni a ruhastóc a szekrényben... mosni fog Karen, de vasalni nem hiszem... aztán meg mondta Yasminnak elköszönésnél (apu ment valahova), hogy viselkedjen velem normálisan, mert ez az utolsó előtti napom, aztán elmegyek... nekik egy évnek fog tűnni, nekem egy napnak... :)))

Anyuval is jól elnevetgéltünk a saját poénján, de ez sajnos a „nem publikus”-kategóriába tartozik... Fél 6 felé aztán mindennel végeztem, és eljöttem. Hajni olyan fél 7 körül érkezett, szegénykém nagyon beteg... elszaladtunk a boltba meg a fish&chipses helyre, meglepő módon fish&chipsért :))) Itthon aztán jól bevacsiztunk, jó nagy adagot adtak, igazából el is felezhettünk volna egyet :D Szegény mondjuk ízeket sem érez... remélem meggyógyul a hétvégére, ő szombat este repül haza. És ha már a repülésnél tartunk: elvileg péntek-szombatra havat mond, remélem engem nem érint, na meg Hajni is haza tud jutni szombat este. Mondjuk múltkor sem félméteres hó miatt zárták le Gatwicket...

Megajándékoztuk egymást: én kaptam egy nagyon szép, pihe-puha kötött zöldeskék sálat :))) KÖSZÖNÖM!!! :D Képeket nézegettünk, beszélgettünk, aztán 10 előtt valamikor ment el, ha jól emlékszem. Most január elejéig nem találkozunk, ő 4-én repül vissza.

Még rendbeszedtem magam, majd blogot írtam, tusoltam, és most fél egy van...

Jaj, a bolthoz még tartozik egy kis sztori, ugyanis vettem bort a holnapi vacsihoz. A kisboltban, ahol már tényleg sokszor vettem. A kasszásfiú, aki nem hiszem, hogy idősebb volt nálam, kért ID-t. Odaadtam a jogsit, erre azt mondja, hogy csak UK-ID-t fogadhatnak el. Mondom nekem nincs olyan, én nem UK-állampolgár vagyok. Sajnálja, látja, hogy elég idős vagyok, de csak azt fogadhatja el. Ezzel még sosem szembesültem, hirtelen azt sem tudtam mit mondjak, aztán végülis csak annyit mondtam, hogy mindig veszek itt bort... Tényleg sokszor vettem már... Ennyi elég is volt a fiúnak, úgyhogy megkaptuk. Mostanában amúgy tényleg szigorúbbak, egyre több helyen van kiírva, hogy ha olyan szerencsés vagy, hogy (nem elírás!:) 25-nél fiatalabbnak tűnsz, akkor ne vedd rossz néven, ha ID-t kérnek. Én nem is veszem, azt venném csak rossz néven, ha nem szolgálnának ki :))) Na mostmár tényleg megyek aludni...

A bejegyzés trackback címe:

https://vikiaupair.blog.hu/api/trackback/id/tr482519007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása